مد و لباس

۷ برند معروف چرم ایرانی و نکاتی که باید درباره آنها بدانید

  • در این مقاله می خواهیم در مورد مارک های معروف چرم ایرانی صحبت کنیم. در این لیست اولویت بندی خاصی وجود ندارد و قرار گرفتن در بالای لیست لزوما به معنای بهترین بودن نیست. سابقه استفاده از چرم به عنوان لباس در ایران کم نیست ، بنابراین برای انسجام و دقت بیشتر در این مورد ، اجازه ندهید به زمانهای بسیار دور برگردیم و فعالیت صنعت چرم از دوران معاصر را برای شما شرح دهیم. اولین کارخانه تولید چرم ایران در سال 1308 در شهر تبریز تأسیس شد. بعداً شهرهای دیگری مانند تهران و اصفهان وارد صنعت چرم شدند. در این مقاله هفت معروف ترین مارک چرم ایرانی را مرور کرده ایم.

    چرم مشهد

    ۱. چرم مشهد

    شرکت چرم مشهد در سال 1375 تاسیس شده و کیف ، کفش ، لباس چرمی و … تولید می کند. محصولات این شرکت از چرم گاو ، بز و گوسفند ساخته شده است. قیمت محصولات چرمی مشهد پایین نیست. البته بدیهی است که تولید چرم با کیفیت بالا قیمت کالاها را تا حدی گرانتر از قیمت متوسط ​​بازار می کند.

    اما نگران نباشید ، اگر شما نیز از طرفداران این برند و طراحی های شیک آن هستید ، برای خرید اقتصادی تر هوشیار باشید؛ چرم مشهد در فصول مختلف سال و به بهانه های مختلف جشنواره هایی را برگزار می کند که در آن محصولات متنوع خود را با فروش ویژه به مشتریان ارائه می دهد. البته در این تخفیف ها با قیمت ارزان روبرو نخواهید شد. اما اگر بودجه های نسبتاً زیادی را برای خرید محصولات چرمی اختصاص داده اید ، خرید شما در مواقعی که چرم مشهد حراج فصلی و مناسبی دارد ، مقرون به صرفه تر خواهد بود.

    خدمات چرم مشهد برای مشتریان

    تنوع محصولات چرمی مشهد مناسب است. این بدان معناست که شما با مراجعه به فروشگاه های واقعی و مجازی این برند قادر به خرید انواع کیف ، کفش ، لباس و لوازم جانبی زن و مرد خواهید بود. برند چرم مشهد برای رفاه حال مشتریان ، باشگاهی را بنا کرده است که خریداران آن را با توجه به میزان خرید سالانه در پاییز در یکی از طبقه بندی های خود قرار می دهند. این دسته به شرح زیر است: مشتریان کلاسیک ، برنز ، نقره و طلا. بسته به قیمت خرید در یکی از این گروه ها قرار خواهید گرفت. خدمات ارائه شده به مشتریان کلاسیک کمتر از سایر گروه ها است و بهترین گروه با بیشترین میزان خدمات ، گروه طلایی است. مشتریان نقره و برنز به ترتیب دنبال مشتری طلا هستند.

    از جمله خدمات ارائه شده به این مشتریان دریافت پیام کوتاه ، شرکت در قرعه کشی ماهانه برای دریافت جوایز ، ارائه تخفیف با درصدهای مختلف برای هر گروه از مشتریان و هدیه به صورت کوپن خرید برای روزهای تولد است.

     نوین چرم

    ۲. نوین چرم

    Novin Charm یکی از مارک های معروف و با کیفیت ایرانی است که از سال 1370 در زمینه محصولات چرمی فعالیت می کند ، اما از سال 1382 با تغییراتی که در برند خود ایجاد کرده و تبلیغات زیادی دارد ، جای خود را در قلب خریداران ایرانی. . استفاده از چهره های معروف تبلیغاتی مانند بهرام رادان و بهنوش طباطبایی باعث افزایش اعتبار جدید چرم شده است. طراحان خارجی نیز در تولید محصولات جدید چرمی نقش دارند.

    علاوه بر طراحان خارجی ، صادرات محصولات این برند به سایر کشورها مانند کویت ، ژاپن ، قزاقستان ، سوئد ، آلمان ، روسیه و جمهوری چک نشان می دهد که نوین چرم می خواهد برندی با چهره ای بین المللی باشد. چرم نوین دارای محصولاتی با طراحی کلاسیک و همچنین محصولاتی با شکل و شمایل اسپرت است. اما اگر از نوع غیر رسمی هستید ، احتمالاً از کفش های چرمی اسپرت و غیر کلاسیک جدید استقبال نخواهید کرد. زیرا یک تیم کلاسیک در طراحی آنها وجود دارد که ممکن است مورد علاقه ورزش دوستان نباشد.

    خدمات نوین چرم برای مشتریان

    تنوع محصولات جدید چرمی نیز قابل قبول است. این برند انواع کیف ، کفش ، لوازم جانبی ، لباس و ست هدیه را طراحی و تولید می کند. چرم نوین نیز طرحی سفارشی برای مشتریان خود ارائه می دهد و می توانید از این شرکت بخواهید محصولات چرمی مطابق با سلیقه شما تولید کند.

    اگر عضو باشگاه مشتریان چرم جدید باشید ، از خدماتی مانند اطلاعات تخفیف ، دریافت کاتالوگ و مدل های جدید برند ، دریافت کارت تخفیف با توجه به میزان خرید خود و امکان حضور در نمایشگاه های مد و لباس لذت خواهید برد. رویدادهای این برند با خرید بیش از 100 هزار تومان می توانید کارت عضویت در باشگاه مشتریان شوید. اگر کارت باشگاه دریافت کنید ، 5٪ تخفیف بیشتر از سایر مشتریان دریافت خواهید کرد.

    یکی از خدمات قابل توجه این برند تعمیر محصولاتی است که قبلاً خریداری کرده اید و پس از استفاده آسیب دیده و آسیب دیده اند. با مراجعه به هر یک از شاخه های چرمی جدید ، امکان تحویل محصول و درخواست تعمیر آن وجود دارد. البته زمان تحویل بسیار طولانی است و متأسفانه اگر محصولی که خریداری کرده اید نیاز به تعمیر دارد ، باید ماه ها منتظر تماس از شعبه ای باشید که خرید شما را برای تعمیر به آنجا منتقل می کند!

    مارال چرم

    3- مارال چرم

    جذابیت مارال از سال 1995 آغاز شده است. قیمت کالاهای این مارک نیز تا حدودی گران است. برخی از کالاها کاملا لوکس و قیمت بسیار بالایی دارند. اما مارال چرم طرحی به نام تور خرید 70٪ دارد که در طی آن می توانید محصولی را خریداری کنید که جزئی از مجموعه جدید نباشد یا با قیمت بسیار ارزان تری نسبت به قیمت واقعی آنها تفکیک شده باشد. شرایط تور خرید هفتگی به شرح زیر است:

    تور خرید 70٪ از ساعت 10 صبح دوشنبه هر هفته تا ساعت 10 صبح روز بعد ادامه خواهد داشت.

     کالاهای جدید و متنوعی هر هفته ارائه می شود.

    قیمت محصولات پس از مدت اعلام شده بدون تخفیف نمایش داده می شود.

    هیچ یک از محصولات تور خرید 70٪ مشمول ضمانت نیستند.

    البته برای استفاده از چنین طرح ها و ویژگی هایی باید دائما وب سایت را چک کنید و ببینید آیا محصولاتی که هم مناسب شما باشند و هم مطابق با سلیقه شما باشند ، در سایت قرار گرفته اند یا خیر. بنابراین ممکن است چنین طرحی چندان مهیج و ایده آل نباشد ، اما با صرف کمی وقت برای آن ، امکان خرید خوب وجود دارد.

    چرم درسا

    ۴. چرم درسا

    مارک های چرمی معمولاً محصولات گران قیمت دارند ، اما حساب های Darsa Leather کاملاً متفاوت از بقیه است. به طوری که بازار هدف این شرکت فقط مشتریان مرفه و افراد از گروه های پردرآمد هستند. شعار این شرکت همچنین بر تجملات و تجملات متمرکز است: “درسا ؛” چرم و لوکس. “مدیران این مجموعه که جوایز بی شماری را در زمینه کارآفرینی کسب کرده است ، نه تنها لباس ، کیف و کفش چرمی تولید نکرده اند.

    محصولات لوکس و فوق لوکس این شرکت به صورت زیر تولید می شود: مبلمان ، وسایل تزئینی ، لوازم تزئینی منزل و … همکلاسی ها دوست دارند هر طرح ساده را به یک نمونه لوکس تبدیل کنند. بنابراین اگر در دسته افرادی که “Richkids” نامیده می شوند نیستید ، بهتر است از این مطلب صرف نظر کرده و در معرفی مارک بعدی با ما همراه باشید.

    پاندورا

    ۵. پاندورا

    پاندورا از سال 1996 در بازار چرم فعال است و سابقه صادرات به کشورهایی مانند روسیه ، اوکراین ، آلمان و … را دارد. پاندورا در سال های اخیر با کمک تبلیغات گسترده و حضور بهنوش بختیاری در عکس های مختلف و گاه عجیب به مشتریان ایرانی معرفی شده است. از مزایای این مارک که قیمت آن به مراتب و مناسب تری شناخته می شود ، اختراع سیستم گردش هوا در کفش است.

    محصولات این برند با قابلیت تهویه هوای داخل کفش و جلوگیری از تعریق پا ، ویژگی خاصی را ارائه می دهند که به گفته خود این برند ، دیگر بازاری در محصولات چرمی ایرانی ندارد. لازم به ذکر است که این ویژگی برای تبلیغات و بازاریابی واقعاً مفید یا اصطلاحی پر زرق و برق است. اگر تجربه استفاده از محصولات پاندورا را دارید ، حتماً در بخش نظرات (پایین صفحه) ، یعنی گردش هوا در کفش ، در مورد این ویژگی بگویید.

    این مطلب ادامه دارد … .

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نمایش بیشتر

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    بیست − 17 =

    دکمه بازگشت به بالا